Działanie systemu kolejkowego

Działanie systemu kolejkowego Q-NSK

Działanie systemu kolejkowego jest proste i intuicyjne ale nie oznacza to, że sam system nie jest rozbudowany. Nasze rozwiązanie zapewnia poprawienie dynamiki oraz uporządkowanie przepływu pacjentów i usprawnienie pracy personelu.

REJESTRACJA PACJENTA

REJESTRACJA PACJENTA

Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Pacjent udaje się do poczekalni przy Rejestracji,

Pacjent udaje się do poczekalni przy Rejestracji,

Pracownik rejestracji przywołuje pacjenta do stanowiska,

Pracownik rejestracji przywołuje pacjenta do stanowiska,

Na wyświetlaczach pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu

Na wyświetlaczach pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu

PACJENT Z UMÓWIONĄ WIZYTĄ

PACJENT Z UMÓWIONĄ WIZYTĄ

Pacjent potwierdza swoje przybycie wpisując numer PESEL w automacie biletowym,

Pacjent potwierdza swoje przybycie wpisując numer PESEL w automacie biletowym,

System weryfikuje kompletność kartoteki Pacjenta oraz ubezpieczenie,

System weryfikuje kompletność kartoteki Pacjenta oraz ubezpieczenie,

Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Pacjent udaje się do poczekalni przy Gabinetach Lekarskich

Pacjent udaje się do poczekalni przy Gabinetach Lekarskich

Lekarz przywołuje pacjenta do gabinetu

Lekarz przywołuje pacjenta do gabinetu

Na wyświetlaczu pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu

Na wyświetlaczu pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu

KLIENT Z REZERWACJĄ INTERNETOWĄ

KLIENT Z REZERWACJĄ INTERNETOWĄ

Klient potwierdza swoje przybycie wpisując otrzymany kod w automacie biletowym,

Klient potwierdza swoje przybycie wpisując otrzymany kod w automacie biletowym,

System weryfikuje datę, godzinę oraz cel wizity,

System weryfikuje datę, godzinę oraz cel wizity,

Klient pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Klient pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Klient udaje się do poczekalni,

Klient udaje się do poczekalni,

Urzędnik przywołuje klienta do okienka,

Urzędnik przywołuje klienta do okienka,

Na wyświetlaczu pojawia się numer Klienta, informujący o wezwaniu

Na wyświetlaczu pojawia się numer Klienta, informujący o wezwaniu

INTEGRACJA Z SYSTEMEM MEDYCZNYM

Proponowane przez nas rozwiązanie może działać niezależnie lub w oparciu o pełną synchronizację z systemem medycznym, funkcjonującym w placówce medycznej. Dokładnie tak jak na przykładzie powyżej.

Dzięki integracji z wiodącymi na rynku systemami medycznymi m.in. firm  AssecoKamsoft Nexus, przepływ danych jest możliwy w czasie rzeczywistym – wykorzystanie terminarzy umówionych wizyt pozwala na kierowanie pacjentów bezpośrednio do gabinetów lekarskich.

Zapewnia to bezpieczeństwo danych oraz stabilność rozwiązania, a także niweluje kolejki – podsumowując, pacjenci umówieni są na konkretną godzinę bez obaw o to, że kolejka przepadnie, a w rezultacie obsługa szpitala ma kontrolę nad dokumentacją medyczną pacjenta i kierowaniem jego ruchu w placówce.

Sprawdź rozwiązanie dla sektora medycznego.

System kolejkowy - Lekarz i pacjent
System kolejkowy - Rejestracja internetowa

INTEGRACJA Z REJESTRACJĄ INTRNETOWĄ

Możliwość zarezerwowania wizyty przez Internet to duże ułatwienie w tych czasach.

W co raz bardziej scyfryzowanym świecie, pierwszą myślą młodszego pokolenia jest „czy mogę zarezerwować wizytę przez Internet?„. Posiadanie przy sobie smartfonu stało się tak naturalne jak noszenie portfela a w rezultacie platforma do rezerwacji terminów online stała się niezbędna.

Rozwiązanie to ułatwia pracę urzędów oraz petentów. Nie trzeba już wisieć na telefonie w oczekiwaniu na swoją kolej. W łatwy sposób pozwala wybrać dzień i godzinę wizyty z dostępnych terminów oraz cel zjawienia się w urzędzie.

Sprawdź rozwiązanie dla sektora publicznego.