Działanie systemu kolejkowego Q-NSK
Działanie systemu kolejkowego jest proste i intuicyjne, ale nie oznacza to, że sam system nie jest rozbudowany. Nasze rozwiązanie zapewnia poprawienie dynamiki oraz uporządkowanie przepływu pacjentów i usprawnienie pracy personelu.
Model przepływu klienta/pacjenta w systemie q-nsk
Model przepływu klienta/pacjenta w systemie q-nsk
INTEGRACJA Z SYSTEMEM MEDYCZNYM
Proponowane przez nas rozwiązanie może działać niezależnie lub w oparciu o pełną synchronizację z systemem medycznym, funkcjonującym w placówce medycznej. Dokładnie tak, jak na przykładzie powyżej.
Dzięki integracji z wiodącymi na rynku systemami medycznymi m.in. firm Asseco i Kamsoft przepływ danych jest możliwy w czasie rzeczywistym – wykorzystanie terminarzy umówionych wizyt pozwala na kierowanie pacjentów bezpośrednio do gabinetów lekarskich.
Zapewnia to bezpieczeństwo danych oraz stabilność rozwiązania, a także niweluje kolejki – podsumowując, pacjenci umówieni są na konkretną godzinę bez obaw o to, że kolejka przepadnie, a w rezultacie obsługa szpitala ma kontrolę nad dokumentacją medyczną pacjenta i kierowaniem jego ruchu w placówce.


INTEGRACJA Z REJESTRACJĄ INTeRNETOWĄ
Możliwość zarezerwowania wizyty przez Internet, to duże ułatwienie.
W coraz bardziej zcyfryzowanym świecie, pierwszą myślą młodszego pokolenia jest „czy mogę zarezerwować wizytę przez Internet?„. Posiadanie przy sobie smartfonu stało się tak naturalne, jak noszenie portfela, a w rezultacie platforma do rezerwacji terminów online stała się niezbędna.
Rozwiązanie to ułatwia pracę urzędów oraz interesantów. Nie trzeba już wisieć na telefonie w oczekiwaniu na swoją kolej. Aplikacja w łatwy sposób pozwala wybrać dzień i godzinę wizyty z dostępnych terminów oraz cel zjawienia się w urzędzie.
DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
Nasz system kolejkowy dostępny jest dla wszystkich. Zadbaliśmy o to, żeby osoby mniej techniczne, starsze lub te ze szczególnymi potrzebami mogły korzystać z naszych rozwiązań z łatwością.
Wyświetlacze kolejkowe zaprojektowaliśmy tak, aby były kontrastowe i czytelne. Dzięki temu pozwala to na korzystanie z zalet systemu osobom niedowidzącym. Natomiast dla osób niewidomych komunikaty o wzywaniu do stanowiska czytane są przez lektora. Nasz automat biletowy posiada opcję uruchomienia specjalnego trybu kontrastowego oraz zmiany języka obsługi. Warto wspomnieć, że umożliwiliśmy wezwanie pomocy z automatu w razie problemów w jego obsłudze.
Te i inne rozwiązania staramy się implementować i ulepszać, żeby życie stało się łatwiejsze. Jeżeli jesteś zainteresowany systemem kolejkowym, to zachęcamy do kontaktu. Po rozmowie lub niezobowiązującym spotkaniu przygotujemy spersonalizowaną ofertę dla Twojej placówki.

Logo programu Dostępność Plus