Działanie systemu kolejkowego Q-NSK

Działanie systemu kolejkowego jest proste i intuicyjne, ale nie oznacza to, że sam system nie jest rozbudowany. Nasze rozwiązanie zapewnia poprawienie dynamiki oraz uporządkowanie przepływu pacjentów i usprawnienie pracy personelu.


Model przepływu klienta/pacjenta w systemie q-nsk

rejestracja pacjenta

Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,
Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Pacjent udaje się do poczekalni przy Rejestracji,
Pacjent udaje się do poczekalni przy Rejestracji,

Pracownik rejestracji przywołuje pacjenta do stanowiska,
Pracownik rejestracji przywołuje pacjenta do stanowiska,

Na wyświetlaczach pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu
Na wyświetlaczach pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu

pacjent z umówioną wizytą

Pacjent potwierdza swoje przybycie wpisując numer PESEL w automacie biletowym,
Pacjent potwierdza swoje przybycie wpisując numer PESEL w automacie biletowym,

System weryfikuje kompletność kartoteki Pacjenta oraz ubezpieczenie,
System weryfikuje kompletność kartoteki Pacjenta oraz ubezpieczenie,

Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,
Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Pacjent udaje się do poczekalni przy Gabinetach Lekarskich
Pacjent udaje się do poczekalni przy Gabinetach Lekarskich

Lekarz przywołuje pacjenta do gabinetu
Lekarz przywołuje pacjenta do gabinetu

Na wyświetlaczu pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu
Na wyświetlaczu pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu

klient z rezerwacją internetową

Klient potwierdza swoje przybycie wpisując otrzymany kod w automacie biletowym,

Klient potwierdza swoje przybycie wpisując otrzymany kod w automacie biletowym,

System weryfikuje datę, godzinę oraz cel wizity,

System weryfikuje datę, godzinę oraz cel wizyty,

Klient pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Klient pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym,

Klient udaje się do poczekalni,

Klient udaje się do poczekalni,

Urzędnik przywołuje klienta do okienka,

Urzędnik przywołuje klienta do okienka,

Na wyświetlaczu pojawia się numer Klienta, informujący o wezwaniu

Na wyświetlaczu pojawia się numer Klienta, informujący o wezwaniu

Model przepływu klienta/pacjenta w systemie q-nsk

System Kolejkowy Q-NSK -Krok pierwszy

Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym

System Kolejkowy Q-NSK -Krok Drugi

Pacjent udaje się do poczekalni przy Rejestracji

System Kolejkowy Q-NSK -Krok trzeci

Pracownik rejestracji przywołuje pacjenta do stanowiska

System Kolejkowy Q-NSK -Krok czwarty

Na wyświetlaczach pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu

System Kolejkowy Q-NSK -Krok pierwszy

Pacjent potwierdza swoje przybycie wpisując numer PESEL w automacie biletowym

System Kolejkowy Q-NSK -Krok Drugi

System weryfikuje kompletność kartoteki Pacjenta oraz ubezpieczenie

System Kolejkowy Q-NSK -Krok trzeci

Pacjent pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym

System Kolejkowy Q-NSK -Krok czwarty

Pacjent udaje się do poczekalni przy Gabinetach Lekarskich

System Kolejkowy Q-NSK -Krok piąty

Lekarz przywołuje pacjenta do gabinetu

System Kolejkowy Q-NSK -Krok szósty

Na wyświetlaczu pojawia się numer Pacjenta, informujący o wezwaniu

System Kolejkowy Q-NSK -Krok pierwszy

Klient potwierdza swoje przybycie wpisując otrzymany kod w automacie biletowym

System Kolejkowy Q-NSK -Krok Drugi

System weryfikuje datę, godzinę oraz cel wizyty

System Kolejkowy Q-NSK -Krok trzeci

Klient pobiera bilet z numerkiem w automacie biletowym

System Kolejkowy Q-NSK -Krok czwarty

Klient udaje się do poczekalni

System Kolejkowy Q-NSK -Krok piąty

Urzędnik przywołuje klienta do okienka

System Kolejkowy Q-NSK -Krok szósty

Na wyświetlaczu pojawia się numer Klienta, informujący o wezwaniu

INTEGRACJA Z SYSTEMEM MEDYCZNYM

Medyk
Mężczyzna przed telefonem

INTEGRACJA Z REJESTRACJĄ INTeRNETOWĄ

Możliwość zarezerwowania wizyty przez Internet, to duże ułatwienie.

W coraz bardziej zcyfryzowanym świecie, pierwszą myślą młodszego pokolenia jest „czy mogę zarezerwować wizytę przez Internet?„. Posiadanie przy sobie smartfonu stało się tak naturalne, jak noszenie portfela, a w rezultacie platforma do rezerwacji terminów online stała się niezbędna.

Rozwiązanie to ułatwia pracę urzędów oraz interesantów. Nie trzeba już wisieć na telefonie w oczekiwaniu na swoją kolej. Aplikacja w łatwy sposób pozwala wybrać dzień i godzinę wizyty z dostępnych terminów oraz cel zjawienia się w urzędzie.

DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI

Logo Programu Dostępność Plus

Logo programu Dostępność Plus