Aktualności

  • Dostępność Plus – dbamy o osoby ze szczególnymi potrzebami

    Dostępność Plus – dbamy o osoby ze szczególnymi potrzebami

    Zawsze staraliśmy się, aby nasz system kolejkowy dostępny był dla wszystkich. Dbaliśmy o to, żeby osoby mniej techniczne, starsze lub te ze szczególnymi potrzebami mogły korzystać z naszych rozwiązań z łatwością.

    Czytaj dalej…


  • Jak przydatny jest system kolejkowy

    Jak przydatny jest system kolejkowy

    Jak przydatny jest system kolejkowy? Systemy kolejkowe nadal nie są oczywistym wyborem kiedy chodzi o usprawnienie pracy placówki. Obojętnie czy jest to szpital, urząd miasta, starostwo powiatowe czy przychodnia, w każdej z tych instytucji taka inwestycja pomoże poprawić jakość obsługi klienta.

    Czytaj dalej…


  • Digital Signage i system kolejkowy

    Digital Signage i system kolejkowy

    System DINE – Digital Signage to nasz produkt służący do zarządzania treścią na wyświetlaczach. Firma INFOBOX stworzyła i rozwija system od samego początku. Nie inaczej jest z naszym systemem kolejkowym Q-NSK. Ważną cechą tych produktów jest prostota administrowania. Wystarczy że przeprowadzimy krótkie szkolenie administratorów i każdy z nich jest w stanie z łatwością zarządzać obydwoma…

    Czytaj dalej…


  • System kolejkowy w Bydgoszczy, Bielsku-Białej i Bochni – kolejne wdrożenia

    System kolejkowy w Bydgoszczy, Bielsku-Białej i Bochni – kolejne wdrożenia

    Ciężko pracujemy i stale powiększamy listę realizacji. Nie osiadamy na laurach bo przed nami jeszcze niewątpliwie sporo wyzwań w tym dobiegającym końca roku. Kolejne wdrożenia systemu kolejkowego za nami a w planach jeszcze więcej, w związku z tym nie odpoczywamy i szykujemy się na kolejne wyzwania.

    Czytaj dalej…


  • System kolejkowy w urzędzie lub starostwie

    System kolejkowy w urzędzie lub starostwie

    System kolejkowy w urzędzie miasta, skarbowym lub starostwie to duży krok w kierunku zwiększenia wydajności pracy placówki. Jeśli placówka umożliwia zarezerwowanie wizyty z poziomu komputera lub telefonu, w znacznym stopniu ułatwia to planowanie przyjęć interesantów. Już parę dni wcześniej wiemy ilu klientów i z jakimi sprawami zjawi się w urzędzie.

    Czytaj dalej…